המאמנות (והמאמן) שיכניסו אתכם לכושר..

פסח מאחורינו וזה בדיוק הזמן להכיר 3 מאמנות ומאמן אחד שיכניסו אתכם לכושר 🙂

מודעות פרסומת

זהו. נגמר פסח (תודה לאל) ואין יותר תירוצים! הילדים חזרו היום לבית הספר וזה בדיוק הזמן לחזור לשגרת אימונים/ להתחיל להכנס לכושר. לא רק בגלל הקיץ המתקרב, אלא בשביל עצמכם- נשבעת לכם שאין פסיכולוג טוב מזה.

אני יודעת שלפעמים אחרי חופשה ארוכה הכי קשה לחזור -גם לי זה קורה אחרי כמה ימים ברצף בהם אני לא מתאמנת, ולכן הפעם אני רוצה להמליץ לכם (ולפרגן להם) על 3 מאמנות ומאמן אחד שיחזיקו אתכם (ואת הילדים שלכם) קצר וידחפו אתכם קדימה אל עבר היעד ואל עבר חיים בריאים יותר…

שירן בוגנים

שירן בוגנים

שירן בוגנים היא מאמנת כושר תל אביבית שרבים מסלבס ארצנו מזיעים תחתיה. כספורטאית בעברה (אתלטיקה, טניס וכדורגל)  הדרך לתחום האימון הגופני היתה קצרה וטבעית עבורה וכבר שנים שזה מה שהיא עושה.

מהם לדעתך היתרונות של מאמנת כושר לעומת מאמן גבר? 

לדעתי, מאמנת כושר רגישה יותר ממאמן, ופרט לנקודה הזאת המקצועיות היא שקובעת.

באיזו שיטת אימון את עובדת? 

השיטה שאני עובדת לפיה משלבת למעשה את כל מרכיבי הכושר הגופני: סיבולת אירובית, כח, גמישות, סיבולת שרירית, זריזות, מהירות, שיווי משקל וכמובן שימת דגש על חיזוק שירי הליבה (עבודה סטטית).

מה המוטו שלך לגבי אימונים בכלל ואורח חיים בפרט? 

המוטו שלי לגבי פעילות גופנית (אימונים) הוא: תתאמנו, תאתגרו את גופכם, תכירו את גופכם וכמובן תתאמנו בכיף בכדי שתוכלו להתמיד. לגביי אורח חיים המוטו שלי הוא: תאכלו נכון, תתאמנו נכון, תתאוששו, תישנו טוב ובעיקר תהנו או תשתדלו להנות בכל יום.

דוגמא למקרה מקצועי שגרם לך את הסיפוק הגדול ביותר 

יש לי המון מקרים אבל זכור לי מקרה מאוד ספציפי של בחור  בן 47 שהגיע אליי לאימון שחייה…
מגיל 6 הוא לא נכנס למים בגלל פוביה שנגרמה לו כתוצאה מזה שאחד החברים שלו זרק אותו לבריכה. עבודה של שבעה חודשים אינטנסייבים גרמו לזה שכבר שנתיים הוא מתמיד בשחייה, שוחה חתירה ולמד לאהוב מחדש את מה שנחסך ממנו כל השנים האלה.

ליצירת קשר עם שירן:

טלפון: 054-7491946

אתר: www.shiranboganeem.com

פייסבוק:  www.facebook.com/shiranawaysport

 מיכל אפשטיין

מיכל אפשטיין 2

מיכל אפשטיין היא מאמנת אישית לאורח חיים בריא ומדריכת כושר באיזור לפיד-מודיעין. מאז ומתמיד היה כושר חלק מאורח החיים שלה ולאחר 15 שנה בהייטק החליטה ללמוד את תחום אימוני ה-OUTDOOR באופן מקצועי ונרשמה ללימודים בוינגייט. ככל שהתקדמה בלימודים הבינה שזו האהבה האמיתית שלה והחליטה להפוך אותה למקצוע. היא סיימה את לימודיה בוינגייט ונרשמה לקורס מאמני תזונה ואורח חיים בריא במכון תות של אלון גל. לפני כשנה עזבה את עבודתה וכיום היא מאמנת קבוצת ריצה לנשים, מאמנת אישית ובמקביל יועצת בארגוני היי-טק.

מהם לדעתך היתרונות של מאמנת כושר לעומת מאמן גבר? 

אני לא רואה יתרון אובייקטיבי של נשים מאמנות על פני גברים. זה ענין מאוד אישי, יש כאלו שלא משנה להם מי המאמן ויש כאלו שיעדיפו אישה או גבר. אני מאמנת נשים ובקבוצת הריצה שלי נוצרה אחווה נשית מדהימה, אנחנו נפגשות גם מעבר לאימונים לערבים שכוללים הרצאות בנושא אורח חיים בריא ולערבי נשים חברתיים.

באיזו שיטת אימון את עובדת? 

אני באה מתחום הריצה ולכן ״דוחפת״ את המתאמנות שלי לכיוון הריצה. אך האימונים שלי משלבים אימונים אירוביים ואנאירוביים פונקציונלים ומתאימים גם למי שלא רוצה או לא יכולה לרוץ.

מה המוטו שלך לגבי אימונים בכלל ואורח חיים בפרט? 

בעיני ספורט ותזונה הם רק חלק מאורח חיים בריא. לא חשוב מה עושים, חשוב להתמיד ולהמשיך גם כשקשה ובשביל זה יש את הקבוצה שתומכת ומעודדת. הנשים בקבוצה שלי נפגשות לא מעט גם בלעדי לאימון נוסף או להשלמת אימון שהפסידו, היוזמה היתה לגמרי שלהן ומבחינתי זה אומר הכל. מעבר לכך, החברה, הכיף ואפילו האוכל הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים הבריא.

דוגמא למקרה מקצועי שגרם לך את הסיפוק הגדול ביותר 

מתאמנת בעלת משקל עודף שהגיעה אלי עם תסכול גדול בנושא התזונה, ירדה מעל 30 ק״ג ו״הודבקה״ בחיידק הריצה. כיום, כשנתיים אחרי היא מחזיקה במשקלה, נראית נפלא ורצה חצי מרתון ומירוצים רבים נוספים, מתוכם קיבלה גביע על מקום ראשון בקטגוריה.

ליצירת קשר עם מיכל:

טלפון: 054-6766741

מייל: michaltyn@gmail.com

אירית הספורטאית

 אירית הספורטאית 2

אירית היא מורה עצמאית לחינוך גופני בגני ילדים. כל חייה עסקה בפעילות גופנית- רקדה בלט , שחתה בנבחרת, רצה ותמיד הייתה בתנועה. לאחר הצבא נרשמה ללימודי הוראה במכללת וינגייט סיימה תואר ראשון ולימדה חינוך גופני בבתי ספר על יסודיים. במהלך שנת השבתון הראשונה שלה התמחתה בהוראת החינוך הגופני לגיל הרך ומאז היא מלמדת חינוך גופני בגני ילדים ומעניקה השראה למאות ילדים בשנה לעסוק בפעילות גופנית כדרך חיים.

מהם לדעתך היתרונות של מאמנת כושר לעומת מאמן גבר? 

הבנה טובה של מתאמני הצעירים, חוסר בתחרותיות – התמקדות בהשגיות וגישה מעולה לילדים.

באיזו שיטת אימון את עובדת?

אני עובדת על פי תוכנית הלימודים של משרד החינוך כבסיס ומוסיפה את האני מאמין שלי שהוא דוגמא אישית. על פני השנה אני משתתפת בעשרות תחרויות ריצה עממיות ולאחר כל מירוץ אני מגיעה לחוג עם המדליה שלי ומספרת לילדים על ההישג.

מה המוטו שלך לגבי אימונים בכלל ואורח חיים בפרט? 

המוטו שלי הוא לגדול ברוח ספורטיבית. אני מאמינה גדולה בפעילות גופנית מגיל צעיר. אני רואה את המתנות שאני קיבלתי מהפעילות הגופנית שהחלה אצלי בגיל צעיר כגון: מראה צעיר, גוף חטוב ונפש בריאה- הפעילות הגופנית עוזרת לי להפחית לחצים ומתחים, ואני רוצה להעניק לכמה שיותר ילדים את המתנה הנהדת הזו.

דוגמא למקרה מקצועי שגרם לך את הסיפוק הגדול ביותר 

הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא לגלות את הפרחים הסגורים נפתחים. מידי פעם יש ילדים שלא משתתפים בחוג מביישנות, פחד מכישלון, חוסר ידיעה של השפה וכדומה ואני מקבלת את הסיפוק הגדול ביותר כאשר הילדים הללו משתתפים בהנאה בפעילות. סיפוק נוסף הוא לפגוש את האימהות של הילדים ולשמוע מהן: "את אירית הספורטאית? הבן/בת שלי רוצה להיות ספורטאי/ת כמוך כשיגדל"

ליצירת קשר עם אירית:

טלפון: 052-3487770

אתר: www.irithasportait.co.il 

שלום סקטור

שלום סקטור

אחרון חביב הוא שלום סקטור- מאמן כושר אישי שאני מכירה כבר שנים ועושה אימונים אישיים גם לעומר שלי. כבן לאבא כדורגלן (מכבי חיפה), הוא נשאב לספורט באופן טבעי. מגיל 6 הוא מתאמן בעצמו ולאחר הצבא נרשם ללימודים בוינגייט. כיום הוא מאמן אישי לכל הגילאים, כולל ילדים ומבוגרים.

האם לדעתך יש הבדל בין מאמנת למאמן?

אין הבדל בין מאמנת למאמן וההבדל נעוץ אך ורק ברמת המקצועיות שלהם. אבל כן קיים הבדל בין מתאמן למתאמנת ויש המון מאמנים שטועים ומתייחסים אליהם באופן שווה. לנשים ולגברים יש נתונים שונים ומגבלות שונות וחשוב לדעת אותם ולהבין אותם, על מנת לא לגרום נזק בטווח הקצר או הרחוק.

באיזו שיטת אימון אתה עובד?

אימון פונקציונאלי, שנקרא גם "All body workout"- אימון המשלב מספר קבוצות שרירים. אני גם מקפיד לעבוד הרבה על שרירי ה-CORE שהם שרירי הליבה של הגוף, המעטפת הפנימית שקרובה יותר לשלד. השרירים האלו הם האחראים על היציבה, על שיווי המשקל, על האיזון וכו' ומאוד חשוב לחזק אותם.

מה המוטו שלך לגבי אימונים בכלל ואורח חיים בפרט? 

איזון. איזון ושוב איזון. כל דבר שהוא לא מאוזן פוגע בנו והכי נכון זה לשלב בין אורח חיים בריא לאיזון נפשי.

דוגמא למקרה מקצועי שגרם לך את הסיפוק הגדול ביותר 

יש לי מתאמנת כבדת שמיעה וכבדת ראיה שהגיעה אליי במשקל 178 קילו, עם בעיות פרקים קשות. היום, אחרי 3 שנים היא שוקלת 78 קילו. אם היא עשתה את זה כל אחד יכול!!

ליצירת קשר עם שלום:

נייד: 054-2222201

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s